Go Back   Gizli İlimler Alemi,Büyü Yapma,Aşk Büyüsü Nasıl Yapılır,Büyü Nedir > HAVAS İLMİ > Havas İlimi Konuları

Havas İlimi Konuları Havas ilimi önemli konuları ve üyelerin yardım istekleri

Yeni Konu aç  Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 31-05-11, 15:10   #31 (permalink)
YASAKLI
 
Üyelik tarihi: 06-04-11
Mesajlar: 6.393
Konular: 2090
Tecrübe Puanı: 0
Asema is an unknown quantity at this point
Standart

medyum olcay İnşaallah Yararlanırsınız.
Selametle
Destek ve Emeğimiz İçin Lütfen Paylaşın:
Asema isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
aşk büyüsü yapma
Okunmamış 02-06-11, 21:10   #32 (permalink)
YASAKLI
 
Üyelik tarihi: 06-04-11
Mesajlar: 6.393
Konular: 2090
Tecrübe Puanı: 0
Asema is an unknown quantity at this point
Standart Havas Hakkında

Havas ilminde bilinmesi geren temel prensipler kaideler vardır bunlara uymak gerekir ve gerek havasla ilgilenen kardeşlerimiz gerekse yeni öğrenmeye başlayan kardeşlerimizin bunları bilmesi öğrenmesi gerekir
Bu ilmin şartları ülemaların temel kaideleri üzerine kurulmuş olup, bu şartlara uyulmazsa yapılan ameller gerçekleşmez. Allah Teala nın sırları harflerinde, isimlerinde ve Ayeti Kerimelerinde olup, bu sırlarıda Salih kullarına ihsan eder. Nitekim Allah c.c. Kurani Kerimde Mü’min Suresinin 60. Ayeti Kerime sinde şöyle buyurur:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ اُدْعُونِى اِسْتَجِب ْلَكُمْ
Bismillâhirrahmânirrahiym. Udûnî istecib leküm.
( Bana ibadet ve dua edinki, karşılığını vereyim ).
Bu Havas ilmiyle amel etmenin bazı şartları olup, bu şartlar yerine getirilmediği sürece yapılan bir amel asla gerçekleşmez. Bu mübarek ilmin şartlarıda şöyledir:
1. Kesin karar: Yapacağın bir amelden hiçbir zaman şüphe etmemek. Çünkü şüphe yapılan bir ameli bozar. Peygamberimiz Hazreti Muhammed (s.a.v.) şöyle buyurmuşlardır:
اُدْعُو الله َوَاَنْتُمْ مُوقِنُونَ بِاْلاِجَابَةً
Üdullâhe ve entüm mûkinûne bil icâbeh.
( Allah’a dua ederken kabül olacağına inanarak dua ediniz).
Bu hadisi şerife uyarak, imanı kamil ile amele başlamak ve kalben inanarak Allah (Celle Celalüh) a yönelmelidir.
2. Sabır etmek: Bıkmadan, yorulmadan, usanmadan, tam sabır ve rabıta ile başlamış olduğun işin muvaffakiyetle neticelenmesine kadar devam etmelidir. Allah Teala hazretleri Kuran-ı Kerimde şöyle buyurmuştur:
يَا اَيُّهَا الَّـذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونْ
Yâ eyyühellezîne âmenus birû ve sâbirû ve râbitû vette kullâhe lealleküm tüflihûn.
(Ey İman edenler! Sabredin ve sabırlı olma yarışında ileri geçin ve bütün varlığınızla Allah c.c. a bağlanınız. Ve Allah’tan korkunki, kurtuluşa erişesiniz. Sure-i Al-i İmran, Ayet 200 ).
Çünkü çalışan amacına ulaşır ve her çalışanında bir nasibi vardır. Peygamber efendimiz Hazreti Muhammed (sa.v.) şöyle buyurmuşlardır:
مَنْ صَبَرَ ظَفَرَ
Men sabera zafera.
(Sabır eden zafer bulur).
3. Sır saklamak: Ne yapacağını ne okuduğunu veya üzerinde çalıştığın bir işi hiç kimseye söylememek ve sezdirmemek lazımdır. Hazreti Muhammed (s.a.v.) şöyle buyurmuştur:
اِسْتَعِينُواعَلَى قَضَاءِ حَوَا يِجِكُمْ بِالْكِتْمَانْ
İsteînû alâ kadâi havâyiciküm bil kitmân.
(Hacetlerinizin husule gelmesi için, sırrınızı saklamakla yardımcı olunuz). Ameli tenha ve kimsenin görmediği bir mahalde yapmak. Hiç kimseyede şöyle böyle yaptım yahutta şunları bunları yaparım deme! Hazreti Ömer r.a. in “Sırrını saklayan kendinden emin olur “ sözü meşhurdur.
4. Müttaki olmak: Manevi yolda yükselmek ve başarıya ulaşmak takva ile olurki, Cenabu Hak Taha Suresi nin 132. Ayeti Kerimesinde:
وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى
Vel âkibetü littakvâ.
(Güzel akibet takva ile elde edilir).
diye buyurmuştur. Bunlarda haram yememek, helal yiyip içmek, giybetten kaçınmak ve gıybet etmemek, yalan söylememek, sıdka ve nasihata önem vermek, kötü gözle bakmamak, insanlara eziyet etmemek ve eziyete dayanmak, insanlara şevkat ve merhametle bakmaktır.
5. Acele etmemek: Yapacağın bir ameli acele etmeden huzuru kalb ile yapmak, zihnindeki bütün düşüncelerden (Aile, mal, sevinç, korku, üzüntü vb.) uzak olup, kuvvetini himmetini, iradeni ve arzunu bir noktada toplaki, muradın hasıl olsun. Yaptığın işi severek ve isteyerek yap. Alelade baştan savma yapılan işlerden hayır gelmez.
6. Temiz olmak: Devamlı taharet üzere olmalı, bedenin, elbisen ve olduğun yer, hele hele kalbinin temizliğine çok dikkat et.
7. İcazetli olmak: Bu işi yapan kişinin icazetli (İzinli) olması şarttır. İcazetsiz kişi babasız çocuk gibidir.
8. Teşhis etmek: Bir kimseye muhabbet, celb, tefrik, taslit, irsali hatif, davet, hastalandırmak, hastayı iyileştirmek veya buna benzer ameller yapmak istediğin zaman o kişinin rengini, suretini, boyunun uzunluğu ve kısalığını yaşlı veya genç olduğunu teşhis (Tanımak) edersin. Şayet bunları bilmiyorsan, o kişinin annesi ismiyle yazarsın. Annesinin isminide bilmiyorsan Havva olarak kabül eder ve yazarsın. Teşhis isim vermekten daha tesirli olup, dahada tesirlisi teşhis ve isimleri beraber kullanmaktır.
9. Riyazatlı olmak: Hayvan eti ve hayvandan çıkan süt, bal, yumurta ayrıca soğan, sarımsak veya bunlara benzer kokusu kötü olan gıdalar yememek, mideninde boş veyahutta gereğinden fazla tıka basa tok olmaması lazımdır.
10. Himmetli olmak: Yüce şeyleri sefil işler için alet etme! Zira Hak Teala hazretleri Bakara Suresi nin 41. Ayeti Kerimesinde şöyle buyurmuştur:
وَلاَتَشْتَرُوا بِآيَاتِى ثَمَنًا قَلِيلاً
Velâ teşterû bi âyâtî semenen kalîlâ.
(Benim Ayetlerimi az bir bahaya satmayın). Allah Teala nın Ayetlerini kötü işlerde ve kötü niyetlerde kullanmayınız!
11. Amel zamanını bilmek: Yapılacak amelin gününü ve saatini iyi tayin edip, gezegenlerin özelliklerine göre yapmak. Ayrıca amel günü menkut (Noktalanmış) gün olmamalıdır. Her Arabi ayın, 3. 5. 13. 16. 21 . 24. ve 25. günleri menkut günlerdir. Hayırlı amellerini bu menkut olan günlerde yapma! Hayırlı ameller Kamerin nurunun ziyade olduğu günlerde, şer ameller ise Kamerin muhaka olduğu (Her Arabi ayın son üç gecesi) günlerde yapılır.
12. Kıbleye yönelmek: Bir amel yaparken kıbleye doğru yönelerek yazmak. Yazıları aslına göre düzenlemek ve yerine koymak. Yazılan isim veya Ayeti Kerime ise geride olan bir kelimeyi veyahutta harfi öne, önde olan bir kelimeyi veya harfide geriye almamalıdır. Ayrıca yazınında çok güzel olması lazımdır. Yazılan vefk ise vefkin hane sırasına göre rakam veya harfleri yerine koymak, rakamları veya harfleri güzel yazmak ve vefkin hanelerini eşit olarak çizmek lazımdır.
13. Salavati şerife getirmek: Her amelden önce ve sonra Hazreti Muhammed (s.a.v.) e Salavati şerife getirmek. Peygamber efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa ( s.a.v.) bu konuda şöyle buyurmuştur:
اَلدُّعَابَيْنَ الصَّلاَتَيْنِ عَلَىَّ لاَ يُرَدُّ
Edduâ beynes salâteyni aleyye lâ yüraddü.
(İki salavat arasında yapılan dua geri çevrilmez).
Şu mübarek Salavati şerife çok faziletlidir:
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا وَمَوْلاَنَا مُحَمَّدٍ النَّبِيِّ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلِّمْ عَدَدَ خَلْقِكَ وَرِضَاءَ نَفْسِكَ وَزِنَةَ عَرْشِكَ وَمِدَادَ كَلِمَاتِكَ
Allâhümme salli alâ seyyidinâ ve Mevlânâ Muhammed in nebiyyi ve alâ âlihi ve sahbihi ve sellim. Adede halkıke ve ridâe nefsike vezinete arşike ve midâde kelimâtik.
14. İstihare: Her amelden önce İstihare yaparsan, yapacağın işte basiretli olursun. İstiharenin yapılışı şöyledir: İki rekat namaz kılarsın. Birinci rekatta Fatiha ile Kafurun suresini, ikinci rekatta Fatiha ile İhlas suresini okuyup, selam verdikten sonra, şu İstihare duasını 3, 5, veya 7 defa okursun. Okunacak İstihare duası budur:
اَللَّهُمَّ اِنِّي اَسْتَخِيرُكَ بِعِلْمِكَ وَاَسْتَقْدِرُكَ بِقُدْرَتِكَ وَاَسْأَلُكَ مِنْ فَضْلِكَ الْعَظِِيمُ اَنْ تُبَيَّنَ لِى عَاقِبَةِ اَمْرِى (فِى الشَّىْءِ اَلْفُلاَنِى وَيَذْكُرُحَاجَتِهِ) فَإِنْ كَانَ خَيْراً فَأَشْرَحْ لَهُ صَدْرِى وَوَفِّقْنِى لِعَمَلِهِ وَاِنْ كَانَ شَرًّا فَاصْرِفْهُ عَنِّى وَاصْرِفْنِى عَنْهُ اِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
Allâhümme innî estehîrüke bi ilmike ve estakdirüke bi kudretike ve eselüke min fadlikel azîm. En tübeyyene lî âkibeti emrî (fişşey-i el fülani ve yezküru haceti) Parantez içindeki yazılı ibarede hacet her ne ise içinden geçirirsin. Fein kâne hayran fe eşrahlehü sadrî ve veffiknî li amelihi ve in kâne şerran fasrifhü annî vasrifnî anhü inneke alâ külli şeyin kadîr.
Kalbinde ferahlık ve huzur bulursan yapacağın ameli başaracağına vede muradına ereceğine inanarak yaparsın. Şayet ruhun daralırsa bırakırsın. İsrar edersen senin zararına olur. İstihare tam uyanık bir şekilde ve kalpten Allah Teala nın kudretine inanarak olmalıdır. Çünkü gerçekleri ve akibeti bilen yalnız O’dur.
15. Ruhanileri hakir işlerde kullanmamak: Ruhanileri hakir ameller için kullanmak istersen, onlara hakaret etmiş ve aşağılamış olursun. Ruhaniler şeriata göre hareket ettiklerinden dolayı şüpheli olan hiçbir ameli yapmazlar. Onları şeriata aykırı olan işlerde sakın kullanmaya kalkma! Ayrıca istenen her hacetide Ruhanilere sorma!
16. Azimetleri ezberlemek: Ruhaniyetlere okuyacağın Azimetleride çok iyi ezberlemeli ve okurken hiç kekelememelidir. Azimeti kitaptan veya levha üzerinden okumak yeterli değildir. Çünkü kalbin yazı ile iştiğal olup, gerekli olan huşu’ gider. Buda erkanların en gereklisi olan teveccühü ortadan kaldırır.
17. Amelin yapılışı: Yapacağın bir amelde levha üzerine yazman gerekirse, yazıyı demirden bir mil ile levha üzerine nakşedersin. Kağıt veya deri üzerine ise kamış ile yazarsın. Kamışın ucunu yontacağın zaman üç defa:
آهٍ آهٍ آهٍ
Âhin Âhin Âhin
deyip, Talak Suresi nin 3. Ayeti Kerimesi olan şu Ayeti Kerime yi:
وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَحَسْبُهُ اِنَّ الله َبَالِغُ اَمْرِهِ قَدْجَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا
Ve men yetevekkel alellâhi fe hüve hasbühü innallâhe bâliğu emrihi kad cealallâhü li külli şeyin kadrâ.
okursun. Kamışın ucunu kestikten sonra kamışı eline alıp:
قَطَعَتُ قَلَمِى ِلاَجْلِ عَمَلِى كَذَا وَكَذَا
Kataatü kalemî li ecli ameli kezâ ve kezâ.
dersin. Keza ve keza yerinde maksadın her ne ise onu söylersin. Eğer Ayeti Kerimeyi önce okursan, amelin daha etkili ve daha tesirli olur.
Yaptığın amel muhabbet için ise, matlub ve talibin gezegenlerinin tabiatı birbirine dost ise ikisininde isimlerini yazarsın. Gezegenleri düşman ise matlubun ismini yazıp, talip olanın ismini yazmazsın.

Yararlanılan Kaynak: Havas kitabı.
www.ilimalemi.com
Destek ve Emeğimiz İçin Lütfen Paylaşın:
Asema isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 02-06-11, 21:33   #33 (permalink)
YASAKLI
 
Üyelik tarihi: 06-04-11
Mesajlar: 6.393
Konular: 2090
Tecrübe Puanı: 0
Asema is an unknown quantity at this point
Standart Havas İlimi

Değerli kardeşlerim ilime vakıf olabilmek için sabır tecrübe esas olan şeylerdir bizde elimizden geldiğince ilim yolunda gerekli konularla sizi bilgilendirmeye yardımcı olmaya devam edeceğim inşallah,eğer bu ilimle uğraşıyorsanız dikkat edilmesi gereken bazı konular vardır şimdi bunları sırayla madde madde açıklalayım değerli ilimalemi üyeleri

Tütsüler

Havâss çalışmalarında,her çalışmanın kendisine ait değişik bir tütsüsü vardır.Bu tütsüler çalışmanın reçetesinde yazılıdır.Şayet belli bir tütsü tavsiyesi yoksa hoşunuza giden bir tütsüyü yakabilirsiniz.Hoşunuza giden dediğimiz zaman da asla çarşıda pazarda bol bol satılan, doğudan ithal edilen o çubuk tütsüleri kastetmiyoruz.Bu tür tütsüler her zaman için katışıktırlar (Genede çok mecbur kalınırsa kullanılmalarında sakınca yoktur).Bence bu tür tütsüler Havâss veya değişik bir majikal çalışmadan çok, esrar içilen yerlerde kokuyu yok etsin diye kullanlmak için hazırlanmaktadırlar.

Evde tütsü yakmanın da pratik bir yolunu bulmak gereklidir.En geleneksel şekilde mangal yakıp, kömür ateşinde yakmaktır. Küçük bir mangaldaki, küçük bir ateş bu işe yeter. Fakat bu durum çoğu apartman ve kişi için fazla pratik
değildir.Bu şekilde çalışmak isteyip de pratik bir çare arayanlara şunu tavsiye edebilirim.İçinde kömür yakabileceğiniz çok ufak bir metalik kap gibi bir şey bulun.Üç,dört parça kömür koyun ve üzerine de Çemberlitaş
baharatçılarının hepsinde bulabileceğiniz bir tablet Nargile kömürü koyun.Nargile kömürü kimyasal karışımları olan bir kömür tableti. Ateşe tutunca hemen yanıyor ve altındakini de yakıyor. Kimyasal kömür yanıp, altındaki kömürler de tutuşup, köz halini alınca ateşi çalışma yerinize taşıyabilirsiniz.Fakat bunu yapmadan önce kömürlerin tamamen yanmış olmalarına
ve bir zehirlenmeye sebep olmayacaklarına dikkat etmelisiniz.Yakma işlemi, az kömür kullanacağınız için rahatlıkla bir mutfak havalandırmasının altında yapılabilir.

İkinci sistem daha basittir.Küçük bir,taşınabilir tüpgaz ocağı alın.Ateşini çok kısık yakın ve üzerine düz bir teneke koyun.Tütsülerinizi bu tenekenin üzerine koyun ve ağır ağır yakın.Tütsülerin çoğu bu şekilde istenen yavaşlıkta
yanabilirler.Hatta erimesi olmayan,tahtadan,ödağacı gibi şeyler bile bu şekilde yakılabilirler.Aynı tenekeyi,değişik büyüler,biberler ve akla gelen herşeyi yakmakta da kullanabilirsiniz.Bununlaberaber,butür gaz ocakları özellikle kış günleri, her yeri kapalı olan mekanlarda ve uzun süren çalışmalarda oksijen tükenmesine ve insanın zehirlenmesine sebep olabilirler.Bu, yaşanmış bir deneydir ve çok dikkat edilmesi gereken bir konudur.

Üçüncü sistem tüpgaz ocağı yerine küçük bir elektirikli ocak kullanmaktır. Bu yakınızda bir yerde olur ve gereken yanma sağlandıktan sonra rahatlıkla düğmesini kapatabilir ve gerekince yeniden açabilirsiniz.Bu Bölümü
sonlandırdaman önce,yukarda bahsedilen misk, safran ve gereken tütsüler için gereken malzemelerin Baharatçılarda satıldığını söylemeliyim fakat pazar yerlerinde açılan ve gıda maddelerine yönelik baharatçılarda değil. Bunları mesela İstanbul’da Çemberlitaş baharatçılarında bulabilirsiniz.



Yazı Malzemleri

Vefk, Musk, Tılsım gibi şeyler Havâss çalışmalarında büyükçe bir yer tutarlar. Bu yüzden,sadece bu işte kullanacağınız özel bir yazı takımına da sahip olmanız gereklidir.Bu işler için özel bir kalemin olması ve hatta bunu,kullanacak olan
kişinin yapması çok mükemmel bir şeydir. Fakat yine tabii ki, bu gibi şeyleri de herkes beceremez.Şayet Avrupa veya Amerika’da yaşasaydık yada Türkiye’de bile olsak, batı majikal ekolleri ile ilgili çalışmalar yapsaydık iş çok kolaydı. En basitinden,internet yoluyla ısmarlayıp,istediğimiz malzemeyi üç gün içinde alabilirdik.Özel mürekkep hokkaları,kalemler,âsalar,bıçaklar,kılıçlar,elde yapılmış kağıtlar,deriden özel parşömenler,kristal küreler ve akla gelen herşeyin satılıp pazarlandığı yerler var ve işin güzel tarafı adamların bunları gerçekten de majikal olarak hazırlamaları ve gereken şartlara uymaları. Fakat ne yazık ki, İslami maji için böyle bir kolaylık yok. Bu durumda kullanacağımız kalem,
geleneksele en yakını olarak,hokka ile kullanılan bir uçlu kalemdir ve her kırtasiyecide bulunur.Tabii bir de mürekkep hokkası hazırlanması gerekir. Bunun,yazım kolaylığı açısından, ağzı dar olmayan minik bir porselen veya cam kase olmasını tavsiye ederim.Hediyelik eşyalar satan kıvır zıvır dükkanlarını dolaşırsanız amacımıza uygun kaplar görebilirsiniz.

Mürekkep:Havâss çalışmalarında genel olark, gül suyunda ezilmiş safran ve misk ismi verilen maddeden yapılmış mürekkep tavsiye edilir. Misk siyah bir tozdur ve rengi koyulaştırır. Safran ise oldukça pahallı bir malzemedir. Eski mutlu günlerde bundan paket paket alınıp, avuç avuç kullanılırdı fakat
günümüzde o derece pahallılaştı ki, değil bizim kullanmamız, baharatçıların
stoklarında bile öyle paket paket bulunmuyor. Gramla satılan birşey.

Kalem ve Mürekkep: Önemli olan kullanılacak olan kağıdın temiz
ve daha önce hiç bir amaçla kullanılmamış olmasıdır. Kalem olarak, şayet yukarda anlatılan malzeme kullanılmazsa bu işe ayrılmış bir kurşun kalem kullanılabilir. Kurşun kalem, her ne kadar İslami Havâss geleneklerinde fazla söz edilen birşey değilse de gerçekte,ham maddesinden dolayı toprak elementi ile son derece uyumlu bir malzemedir. Bundan başka isteyen ispirtolu kalem gibi isimler verilen diğer kalemleri de kullanabilir fakat bu gibi kalemlerin mürekkep ham maddelerinde alkol veya İslami açıdan helal sayılmayacak olan
ya da çalışmayı vibrasyonel olarak zarar verebilecek maddeler bulunabilir.



Temizlik

Tehareti kamile halinde olmak
Tehareti kamile halinde olmak ilk bakışta temizlik gibi anlaşılır fakat
aslında bundan çok daha ileri bir durumdur. Tehareti kamile hali bedende,kıyafette ve mekanda olmak üzere üçe ayrılır.
a)Bedende Teharet: Bedensel teharet abdest almak amacıyla yıkanmanın ötesinde tam bir temizlik için yıkanmak,vücudun zor ulaşılan bölgelerini iyice temizlemek ve yıkanmadan sonrada temizliği korumaktır.Temizliğin
korunması veya korunamaması çok ufak şeylere bağlıdır.Mesela banyodan çıkınca genellikle insanlar idrar boşaltma ihtiyacı duyabilirler.Bu
bedenin ıslanmasından,ısı değişikliğinden kaynaklanan bir durumdur. İdrar yapılırken farkında olmadan ayağa veya bedenin herhangi bir yerine
sıçrayabilecek olan bir damla idrar tehareti bozar. Günümüz apartman dairelerinde klozet ve banyo genellikle yanyanadır.Banyodan çıkınca farkında olmadan,çıplak ayakla,klozetin çevresine sıçmmış olabilecek idrar damlalarına basmak tehareti bozar.Bunlara ve benzeri şeylere dikkat etmek gereklidir.Abdest almanın amacı nedir? Çoğunluğun zannının aksineabdest almak sadece fiziksel temizlik amaçlı bir şey değildir.
Tabiki, abdest alırken ele, kola, yüze yapışan pislikler temizlenir.El, yüz,boy abdestinde de beden yıkanır fakat abdestin amacı fiziksel temizlikten ziyade tuhsal arınmadır.Amaç toplum içinde iken oluşan Aura kirliliğinden zihinsel olarak arınmak, insanlarla temas halinde iken fiziksel olarak
bulaşan olumsuz enerjilerden temizlenmek,insanların bakışlarıyla farkında olmadan yükledikleri hased,nefret,kıskançlık gibi olumsuzluklardan temizlenmektir.Bu yüzden abdest fiziksel olarak yapılan mekanik
haraketler olmamalı.Zihinsel olarak da yapılmalıdır.Bu anlatılanların en büyük ispatı da Teyennüm’dür.Bilindiği gibi,suyun olmadığı yerlerde kum veya toprakla da abdest alınır. Basit bir şekilde eller toprağa vurulup, kollar sıvazlanır. İşte bu da zihinsel olarak yapıla bir ruhsal arınmadır.Abdestin amacı yerine gelmiştir. Abdest almanın zihinsel ve ruhsa bir durum olmasına karşılık Havâss’ın gerektirdiği bedensel taharet tam ve gerçek bir temizlik durumudur.
b) Kıyafette teharet:Kıyafet temizliği Havâss için şarttır.Aynen bedensel temizlik gibi kıyafet temizliğinde de çamaşıra damlayabilecek olan idrar ve sair pisliklere dikkat emek şarttır. Kıyafet her zaman için tertemiz ve mümkünse ütülü olmalıdır.
c)Mekanda teharet:Çalışmanın yapılacağı oda yukarda anlatıldığı gibi hazırlanmalı fakat bunlardan başka ayrıca çalışma öncesi yada belli zaman aralıklarıyla süpürülmesi, toz, böcek benzeri şeylerden mümkün mertebe arındırılmış olması gerekir.Çalışma mekanına hayvan girmemeli.Hayvanlar esasen kirlilik kaynağı değildirler fakat kendi tuvalet ihtiyaçlarını giderme tarzlarından dolayı ayaklarına veya tüylerine farkedilmeyen pislikler bulaşmış olabilir. Şayet özel bir çalışma odası varsa
oraya ev içinde giyilen günlük terliklerle girilmemeli.Özet olarak çalışma mekanı mümkün olduğu derece temiz tutulmalı ve yine mümkünse çalışma mekanına başka kimse sokulmamalı.



Çalışma Mekanı

Çalışmaların yapılacağı yer şayet mümkün olursa hep aynı yer ve yine mümkünse bu işe ayrılmış bir oda olmalıdır.Herkes için özel bir Havâss odası yapmak tabii ki, mümkün değildir.Fakat en azından kendi odamızı ya da
evin bir bölümünü, çalışmalar sırasında az çok değiştirip,bu işe uygun hale getirebiliriz. Havâss için uygun mekan nasıl olmalıdır? Aslında bunun özel bir tarifi yoktur. Genel olarak söylemek gerekirse çalışmaların yapılacğı yerde, İslami geleneklere uygun olarak,insanveya hayvan resmi asılmış
olmamalı.Ufak veya büyük, heykel,biblo gibi,insan veya hayvan tasviri
olan şeyler kaldırılmalıdır. Kişisel olarak bunları fazla ciddiye almadım ve
almıyorum da fakat bilgi olsun diye yazıyorum ki, işin geleneği budur.Aslında en güzeli,içinde hiç birşey olmayan,sadece oturacak bir minder,
üzerine çalışırken vefk veya muska koyulabilecek ve bu gibi şeyleri yazabileceğimiz bir ufak sehpa olan bir odadır.Dinsel açıdan
düşünmesek bile resimler,karışık eşyalar ve benzeri şeyler konsantreyi dağıtabilirler.Ayrıca bir çok deneyimli kimse,uyumakta kullanılan mekanlarda çalışma yapılmamasını da tavsiye ederler.

www.ilimalemi.com
Destek ve Emeğimiz İçin Lütfen Paylaşın:
Asema isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 03-07-11, 00:15   #34 (permalink)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 28-04-11
Mesajlar: 367
Konular: 56
Tecrübe Puanı: 0
hanes is an unknown quantity at this point
Standart

Rüyamda ölen birisi için 70 bin Ya Bedi ismini okuyorum. Bu ismin bu adette önemi ne olabilir?
Destek ve Emeğimiz İçin Lütfen Paylaşın:
__________________

hanes isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22-02-14, 22:56   #35 (permalink)
ÜYE
 
Üyelik tarihi: 17-02-14
Mesajlar: 4
Konular: 0
Tecrübe Puanı: 0
hilal79 is an unknown quantity at this point
Standart

hocam bişey sorucaktım sarfı umarı bu işi ilk kez yapacak kişi de uygulayabşlşr mi....çok tehlikeli olduğu söyleniyor....harflerde falan yanlış yapılırsa musallat olurlarmış...doğru mudur .bunun yerine yapılacak başka bişey var mıdır?
Destek ve Emeğimiz İçin Lütfen Paylaşın:
hilal79 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Etiketler
havas ilmi nedir

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



ask
Powered by vBulletin® Version kapalı
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:12.

Desteklenen Siteler=>Medyum Yorumları| Büyü| bağlama büyüsü| aşk büyüsü nasıl yapılır
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp,yasal olmayan bir paylaşım olduğunu düşünüyorsanız iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.