terkedeni döndürmek ve dönünce bağlamak için

Bu konu esaret tarafından 10 sene önce açıldı, 97 kere okundu ve 54 Cevap verildi.
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
10 sene önce

21 besmele 20 YA VEDUD17 Sübhaneke la ilahe illa ente ya rabbe külli şeyin ve varisahu ve rizikahu ve rahimeh 71 defa kevser suresi okunacak.sevdiğin döndükten sonra ayni dualara tatliya okunarak sevdiğine yedirilecek…selametle

mevlana25
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 21
10 sene önce
çok sağol Allah razı olsun.denenmişmidir acaba sonuç alan varmı?
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
10 sene önce
şimdi yazdim daha bilemiyorum...
janset
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 176
10 sene önce
teşekkür edriz paylaşımız için.umarım kalıcı bir netice alınır.
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
10 sene önce
dikkatli okursaniz kalici bir baglama terkibi...
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
bir kere okuduktan sonra bir süre ara verip tekrar devam edin...
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
eğer bu uygulamayi yaptiysaniz evet fakat yapmadiysaniz bu aralar yapin dönünce yedirin...
serius92
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 170
9 sene önce
çok sevdiğim bir insan vardı hayatımda ama o şuan çok uzaklarda sizce bunu yaparsam o canımdan çok sevdiğim insan geri döner mi
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
rica ederim kardeşim...
zambak11
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 5
Yanıt Sayısı: 156
9 sene önce
Güzel bi paylaşım..
edol
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 7
9 sene önce
bunu devamlı mı okuyoruz yoksa bir kere mi esaretcim bana suresiz birşey tavsiye edermisin şu an okumam için etkili sana güveniyorum Allahın izniyle
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
bir kere okumak yeterli olabilir kardeşim...
endless
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 71
9 sene önce
Sayın esaret bu duayı abdestli okuma zorunluluğu var mıdır? Şu sıralar ayet okuyamadığım bir dönemdeyim de acaba 17kere okumamız gereken kısım ayet midir?
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
abdestli okuma zorunluluğu var..
mell
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 2
Yanıt Sayısı: 128
9 sene önce
esaretcim sevgilim benle ama bana bağlamak istiyorum aklı estiğinde ayrılıyoruz sadece tatlıya okunacak olan kısmı mı okuyayım ben ayrı değiliz nede olsa pardon aynı okuma yapılacakmış. yarın yanında olucam bu gece okuyup yedirsem olur ozaman. birde aşık olsun itaat etsin olan terkibin var aslında onu uygulamak istiyordum ben ikisini bir yapsam olurmu ?
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
önce okumayi sonra yedirmeyi yapin fakat 2 uygulamayi aynı anda yapmayin defalarca belirtiyorum...
mahsun
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 341
9 sene önce
bir sorum olacaktı ben yeni üye oldum yedirmeli olan duaları sakıza okuyup versek olurmu rica etsem cevap yazarmısınız teşekkürler
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
evet olabilir....
snmm
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 58
9 sene önce
iyi akşamlar esaret kardeşim bu büyüye girmez demi
eloscan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 4
9 sene önce
slm bu uygulamayı ne zaman yapmamız lazım gece olması şart mı
gecesisi
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 5
Yanıt Sayısı: 27
9 sene önce
PEKİ NASIL NİYET EDELİM BENİM SEVDİGİMDE OKUDUKLRIMDAN DOLAYI ETRAFIMDA DOLANIYOR AMA KONUŞMUYOR ACABA NİYET EDERKENMİ YANLIŞLIK YAPIYORUM
hayde
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 53
9 sene önce
Bu dua eksik malesef, ayrıca yenip içilecek şeyler sakıza okunmaz, sakızı yutacaksa amenna ama sakızı tükürücekse olmaz..
eloscan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 4
9 sene önce
esaret kardeşim bu uygulamayı ne zaman yapabilir bir zamanı varmı
eloscan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 4
9 sene önce
ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN....... BUGUNDE İNŞ HAYIRLI GÜNLERDEN BİR GÜNDÜR DİYE UMUT ETTİM VE ŞİMDİ UYGULADIM RABBİM İNŞ HEPİMİZİN DUASINI KABUL EDER
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
inşallah kardeşim...
Citlembik
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 10
9 sene önce
Allah razı olsun Esaret gerçekten faydasını gördüğüm bir uygulama
perii
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 15
9 sene önce
Esaret itahat etsin olan terkip hangisi?
perii
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 15
9 sene önce
cevapları gördümde biri sana yazmış''ıtahat etmesi için verdiğin tertıbı yapıcam 'once dıye....merak ettim o yuzden sordum...teşekkür ederim cevap verdiğin için
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
anladım.benim konu başlıklarima bakarsaniz bulabilirsiniz kardeşim....
Citlembik
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 10
9 sene önce
esaret peki yedirilecek şeyi mesela bugün okusak bir kaç gün sonra yedirsek olur mu?
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
evet olabilir....
Citlembik
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 10
9 sene önce
Okumasını yaptım çok şükür muradıma erdim :clapping[1]:teşekkür ederim hakkını helal et
kalb
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 42
9 sene önce
Ben de okudum az ewwel ınsaallah faydasını gorenlerden oluruz.Allah razı olsun
perii
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 15
9 sene önce
Bende okudum , size sonucu bildiricem...
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
hadi bakalım hayırlısı.....
lalee
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 226
9 sene önce
Bende okuyacam ama bir sure sonra.. Ama benim niyetim benimle kus olaan bir arkadasim var sadece yazisiyoruz gorusmuyoruz ve aramizda tatsiz bir olay oldu.. Bu duayi okursam ve niyetim bana donmesi olursa donermi ? Cunku kendisi cok inatdir ve suc ondaydi.. Yani barismak amaciyla okumak istiyorum
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
sevgi ve aşk dualari arkadaşa uygulanmaz kardeşim...
lalee
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 226
9 sene önce
peki hangi duayi okuyabilirim? onun bana tekrar donmesini istiyorum yine eskisi gibi arkadas olalim istiyorum onunla ;(
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
diğer terkiplere bakin ltf sitede mevcuttur...
SARI LALELER
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 14
Yanıt Sayısı: 213
9 sene önce
[QUOTE=esaret;120451]21 besmele 20 YA VEDUD 17 Sübhaneke la ilahe illa ente ya rabbe külli şeyin ve varisahu ve rizikahu ve rahimeh 71 defa kevser suresi okunacak.sevdiğin döndükten sonra ayni dualara tatliya okunarak sevdiğine yedirilecek... selametle[/QUOTE] Esaret nasılsın?bu akşam deneyecegim bu tertibi selametle
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
tşk sağol iyiyim..inşallah kabul olur dualariniz.
Aynurum
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 95
9 sene önce
Ben esimden ayriyim bosanmak uzereyiz. Bu dua aceba en etkili olabilrmi yoksa baska dua mi onerirsiniz?? Perseme gunu bugun mutlaka biseyler yapmak istiyorum
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
etkiler kişiden kişiye değişir bu konuyu defalarca yazdik.....
Aynurum
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 95
9 sene önce
Kusuruma bakmayin zorda kalinca ister istemez hangisi en etkili diye arayisa giriyor Rabbim bilir tabi orasini. Size sormak iatedigim ben salati terdiciye okuyorum 4444 baaka bi arkadas burdan yardim ediyor 4444 ulasnak icin. Bu uygulamayla beraber okunabilirmi yoksa bitireyimmi once
selim
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 51
9 sene önce
Cokgüzel bir paylasim. Su an baska dualar okuyorum. onlara ara verince bunu okuyacagim. Tesekkürler.
hasta
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 35
Yanıt Sayısı: 90
9 sene önce
Birini kendine bağlamak, karşı tarafın isteyi dışında olması büyü mü dua mı?
Engel31
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 3
9 sene önce
arkadaslar bunun etkisini görenler varmi
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
vardır mutlakada bunun size ne faydası var????
Aynurum
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 95
9 sene önce
bunu yaptim gecen hafta henuz bi haber yok karsi taraftan.. bugun baska dua deneyecegim
coccinella
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 53
9 sene önce
Ayrı sehirde yaşayan sevdiğim icin okuyabilir miyim? Hem de kac gun yapmak gerekiyor?
Aynurum
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 95
9 sene önce
ceydacim yok bekliyorum en son fekacin mehmetin duasini yaptim on iki esmayla birlikte bi hafta oldu biraktigim.. sadece arastiriyorum ve kayit aliyorum neler yapabilirim diye... napim caresizim:( bosandik bosancaz ben bosanmak istemiyorum..
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
konu güncel.....................
coccinella
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 8
Yanıt Sayısı: 53
9 sene önce
Akşam yaptım arkadaşlar. İnşallah kabul olur. Çok üzülüyorum sizler de duanızı esirgemeyin benden.
esaret
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 162
Yanıt Sayısı: 3203
9 sene önce
inşallah faydası olur kardeşim....
brb8282
Üyelik Zamanı: 3 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 15
3 sene önce
niyet bölümü varmi yokmu? benmi göremedim?
Cevap Eklemek için Giriş Yapmalısınız.
  • 22706 Kayıtlı Üye
  • 16811 Konu
  • 94990 Cevap
  • Son Üye Furkan Enes
Forumda Kimler Online (Şu anda 1 kişi Online)
  • ADMINISTRATOR (1)
  • MODERATÖR (4)