sonuc 100% Allahin izniyle

Bu konu KABULDUA tarafından 9 sene önce açıldı, 60 kere okundu ve 61 Cevap verildi.
KABULDUA
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 24
Yanıt Sayısı: 34
9 sene önce

(Bismillâhirrahmânirrahîm* Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm* Allahümme innî es’elüke yâ kadîmü* yâ dâimü* yâ ferdü* yâ vitru* yâ ehadü* yâ samedü* yâ hayyü* yâ kayyûmü* yâ zel celâli vel ikram* fein tevellev fekul hasbiyallahü lâ ilahe illâ hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azîm.*).
dedikten sonra secde ederek hacetini isterse istediği kendisine verilir.bu dua cok kuvvetli bir duadir.sonuc alacaginiz kesin.sadece inanin.7 gun gunde 100 defa. sabah namazindan hemen sonra.tum dilekler icin gecerli.yorum yazmagi unutmayin

huzursuzz
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 129
9 sene önce
paylaşım için teşekkürler kabuldua namaz esnasında mı okuyacağız bu duayı
sihir
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 221
9 sene önce
ben 2 gecedir yapiyorum eger olumlu bi sonuc olursa hemen bildiririm :)
eflansigor
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 2
Yanıt Sayısı: 289
9 sene önce
Ya ferdü isminin manası nedir
yorgan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 73
9 sene önce
karaburu nasıl bukadar eminsin yüzdeyüz
sihir
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 221
9 sene önce
kimse emin olamaz tabiki ama keske öyle olsaydida her dua edenin duasi kabul olsa kimse aci ckmese...
yorgan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 73
9 sene önce
teşekürler karaburu kızma
sihir
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 221
9 sene önce
benim niyetimi biliyosun zaten kabuldua bi sonuc alinca burda senin icin havai fisekler patlaticam söz :)
sihir
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 221
9 sene önce
sen sordugun icin bende baktim ama bulamadim :/
BlackneSS
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 96
Yanıt Sayısı: 365
9 sene önce
bildiğim dualar ama nedense nefsim okumama engel oluyor.Sağol kardeşim.
envar
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 14
Yanıt Sayısı: 84
9 sene önce
ellerine saglik,guzel paylasim
selinaaa
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 4
Yanıt Sayısı: 18
9 sene önce
arkadaşlar deneyenler sonuçları paylaşabilirlermi?
yorgan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 73
9 sene önce
karaburu rüyamda fanus içinde üç tane balık gördüm ikisi sarı birisi siyah..ablamda vardı rüyamda hadi açıkla hadi
Mahbubu Resul
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 20
9 sene önce
Ben kendi bildiğim kadar açıklıyayım yorgan balık kısmet demektir 3 tane balık 3 kısmettir 2 sarı 1 siyah demişsin balıklar canlımıydı değilmiydi. Bu soruya cevap ver devam edeyim
sihir
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 221
9 sene önce
balik görmek ne güzel :) ben degil balik alik bile görmüyom rüyamda :))
yorgan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 73
9 sene önce
canlıydılar kımıl kımıl:)bi de hep ablamla görüyorum..geçen günde beyaz kedi gördüm..kar üzerinde ağzından kan gelerek öldü..yine ablam vardı yanımda:)
Mahbubu Resul
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 20
9 sene önce
Birden fazla kısmetiniz var fakat arada bir engel var o engeli aşarsanız ferah bir yaşama kavuşacaksınızdır.
yorgan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 73
9 sene önce
BEN ERKEÐİM A:)KISMET DERKEN..GERÇİ EVLENEMEDİM DAHA
rasan
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 8
9 sene önce
ben bu duayi uygulamistim ilk denememde 1.gunde duam kabu oldu,fakat 2.denememde kismet olmadi bitiremedim .. benim sorum :uyku ilaclari kullaniyorum buyuzden sabahlari cok zorlaniyorum kalkamiyorum hani kalksamda basim odun gibi oluyo kendimi duaya veremiyorum acaba gun icinde okusam olurmu
kalb
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 42
9 sene önce
bu dua hergün 100 defa 7 gün boyunca mı okunacak?Ve sabah namazından sonra mı mutlaka?
eisenheim
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 4
Yanıt Sayısı: 25
9 sene önce
Sabah namazından sonra 100 defa 7 gün boyunca ilk sayfada paylasan arkadaş bu şekilde yazmış ve bu şekilde okunmalı.
forumcuali
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 4
Yanıt Sayısı: 568
9 sene önce
Evet ben bu esmaları bi kere okudum sonra bi baktım(biiznillah) kendi kendime okurken yakaladım; ezberlemişim. sabah namazında okumasam bile hergün 100 defa okuyorum. Okumak acayip manevi bir genişlik veriyor diğerlerini Allah c.c biliyor.
kalb
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 42
9 sene önce
Bu duayla ilgili yorumları okuyup duruyordum.devam ettiğim okumalar olduğu için bi türlü başlamak nasip olmamıştı.Fakat bu sabah ezan sesiyle uykumdan uyandım ve adeta bu duayı okumak için uyandırıldığımı hissettim.okudum ,gerçekten çok rahatladım.Başlamış oldum.İnşaallah dileğim de gerçekleşir ve paylaşırım burada...
hyperblood
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 21
Yanıt Sayısı: 96
9 sene önce
Bu duanın kabul olma ihtimali yüksek ALLAH dilerse kabul olur,ancak içinde ismi azam olma ihtimali olan esmalar var.
haale
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 45
9 sene önce
bu duayı okuyan varmı ?
haale
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 45
9 sene önce
Ben bu duayı okuyorum bugun 4. cü gun 3 şey için okuyorum. Bir tanesi sağlığım için di olmaz dediğim hastalığım bu nasıl duzelcek dediğim şey çok hafiledi sabahleyın hayretler içinde uyandım allaha şükür. İkincisi de beyendiğim bir çocuk var onun bana aşık olması teklif etmesi için dua ediyorum. Hiçbir şey olmadı henuz . Hatta bugun birlikteydik sıkıntılıydı biraz durduğu yerde duramadı.:( Anlamadım gitti.
Sabir
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 156
9 sene önce
Nazar 11 Kardesim ,Allah sizden razi olsun . Bu cok güzel paylasim icin sag olun . Selam ve dua ile
nazar11
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 61
9 sene önce
Rabbim sizlerdende razı olsun.
kimsesiz
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 167
9 sene önce
akşam 24 00 ten sonra okunabilirmi...
henna
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 51
9 sene önce
Allah razı olsun.....
mavi ay
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 11
9 sene önce
Sevgili karaburu kardeşim paşlaşımlarınızdan,emeklerinizden,güven veren sözlerinizden dolayı size çok teşekkür ediyorum.kabul buyurun lütfen.tüp site cemaatına değerli hocalarıma saygı ve sevgilerimi yolluyorum.kandiliniz mübarek olsun.
mavi ay
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 11
9 sene önce
sevgili kardeşim ceydayalcin malümunuz hoca efendi demek,nezaketim gereği bu kelimeyi kullandım,haklısınız daha güzel bir kelime kullanılabilirdi.özür dilerim.Bilgi donanımlı her kişiye hocam derim.afedersiniz.selam ve saygılarımla.
nazar11
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 61
9 sene önce
Herkese hayırlı kandiller olsun....
Rayiha
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 34
9 sene önce
teşekkürler...
aysun
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 88
8 sene önce
kişiye göre değişir dualar ben okudum dönmedi bu duayı allah yazmışsa zaten olur tabikide dualar bir vesiledir ben her gün okuyorum burdan takip ediyorum duaları umudumu yitirmedim allah herkesin duasını kabul etsin
emrekurt
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 5
Yanıt Sayısı: 32
8 sene önce
paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun,Bu dua içinde ismi azam var.Allahın çeşitli sıfatlarından bahsediyor. Hz.Ali (r.a.)bir gün bir simyacının uğraşını görmüş ve ona bir yaprağı bir çeşit dua okuyarak o yağrağı altına çevirmiş bunu gören simyacı nasıl yaptın demiş,O büyük sahabide fatiha süresini okuyarak bunu gerçekleştirmiş.Simyacı deli divane koşarak gitmiş ve yaprak toplamış ve oturmuş fatiha süresini yapraklara okumaya ama değişiklik yok sonra acaba haşa bana yalan mı söyledi diyerek Hz.Ali 'ye gelmiş durumu anlatmış hz.Ali de ihlas olmadığından dolayı bu işin gerçekleşemeyeceğini o simyacıya anlatmış el hasıl bir işte ihlas yoksa samimiyet yoksa o iş tam gerçekleşmez...
lalee
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 3
Yanıt Sayısı: 226
8 sene önce
Ben bu duayi hoslandigiim erkek icin okuyam insallah dua'm kabul olur.. Sonucu yazim insallah guzel sonuclar yazarim. Hersey'den once inanmak yazim :) Ve be duamin kabul olacagina inaniyorum
karadut
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 51
8 sene önce
kaç gün okumak lazım teşk
ocvk
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 2
Yanıt Sayısı: 45
8 sene önce
Yalnız benim bir noktaya itirazım var bunun Mukatil bin Süleyman'ın duası olduğu ve bu sebeple etkili olduğunu söylemiş arkadaşımız ama Mukatil bin Süleyman'ın hadisler konusundaki tavrı da bilinen bir gerçektir. Hatta en büyük muhaddislerden Nesai Mukatil bin Süleyman'ın yalancı olduğunu söyler.
nede
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 4
8 sene önce
çoooooook sağolun
tali
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 34
8 sene önce
Allah razi olsun.... El berru diye okuyacagiz ozaman demi...
tali
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 34
8 sene önce
Burdaki konuya yazmadim baska konuya yazdim buraya yazilmis nasil oldu bende anlamadim. [QUOTE=forumcuali;143149]Evet bu ismi celal bu şekilde okunur " El berru yada ya Berru " diye ama burdaki konu ile ne lakası var anlamadım?[/QUOTE] Tesekkurler arkadasim.
şükrü34
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 41
8 sene önce
Sabah namazından sonra 100 kere okuyun dileyin Allahtan illah 7 gün olacak diye bişey yok hakkımızda hayırlısıysa oluyor merak etmeyin
kimsesiz
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 167
8 sene önce
teşekkür ederim arkadaşlar cevap için Rabbim herkesin duasını kabul etsin Amin....
gamzeflin
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 5
8 sene önce
SABAH NAMAZINDA OKUNMASI GEREKİYORMUŞ... NORMAL Bİ GÜNDE VEYA PERŞEMBE GEÇESİ OKUNSA OLMAZ MI.? BİR DE 100 DEFA DENİLMİŞ BİR SABAH NAMAZINDA MI 100 DEFA YOKSA 100 Ü GÜNLERE Mİ BÖLECEÐİZ. :) SABAH NAMAZINDA OKUNMASI GEREKİYORMUŞ... NORMAL Bİ GÜNDE VEYA PERŞEMBE GEÇESİ OKUNSA OLMAZ MI.? BİR DE 100 DEFA DENİLMİŞ BİR SABAH NAMAZINDA MI 100 DEFA YOKSA 100 Ü GÜNLERE Mİ BÖLECEÐİZ.
haale
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 6
Yanıt Sayısı: 45
8 sene önce
Ben bu duayı okudumve 3.üncü günü gerçekleşti dileğim. Sabah namazı kalkamadığım için uyandığım saat yaptım zihnim daha dinç olur kendimi veririm diye.
6subat2012
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 2
Yanıt Sayısı: 51
8 sene önce
haale pki dileğin imkansız bir şey miydi ? özel değilse söyleyebilir misin ?
heyy
Üyelik Zamanı: 7 sene önce
Konu Sayısı: 4
Yanıt Sayısı: 25
7 sene önce
bu duayı deniyorum ben de inşallah hayırlısıyla olur
arif15
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 47
7 sene önce
deneyenleri tskip ediyoruz armageddon senin şirinlik için sorunla ilgiliyde yanlış yazmışım
arif15
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 1
Yanıt Sayısı: 47
7 sene önce
site üye kabul etmiyor paylaşandan alanlar olmuş şunu yaz elacayip gözlere şirin gözükmek için
salvadorx
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 46
7 sene önce
başlık çok saçma olmuş yüzde yüz diye nasıl garanti verilebilir, Allah dilemezse eger senelerce okusanda olmaz. lakin Allah dilerse bir kere bile okuman yeterli.
salvadorx
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 46
7 sene önce
zaten Allah izin verdikten sonra olmama gibi birsey yok. o zaman 1defa subhanekeyi oku dileğini dile sonuç %100 dileğin kabul olur, ama Allah izin verirse. ayrıca bundan7-8 yıl önce görüştügüm bir kız vardı birgün bir kitapta bu duayı gördüm orada süleyman bin mukatil hz. demişki kim bu duayı sabah namazından sonra 100 defa okur dilegini isterse kabul olur. eğer olmazsa bana lanet okusun gibi şeyler yazıyordu. asıl konuya gelirsem sevdiğim kızla evlenebilmek için aylarca okudum kabul olmadı, şimdi ben tutayımda lanetmi okuyum? belkide bunu süleyman bin mukatil dememiştir başkası uydurmuştur.
duygucuk
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 14
7 sene önce
[QUOTE=KABULDUA;129773](Bismillâhirrahmânirrahîm* Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azîm* Allahümme innî es'elüke yâ kadîmü* yâ dâimü* yâ ferdü* yâ vitru* yâ ehadü* yâ samedü* yâ hayyü* yâ kayyûmü* yâ zel celâli vel ikram* fein tevellev fekul hasbiyallahü lâ ilahe illâ hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azîm.*). dedikten sonra secde ederek hacetini isterse istediği kendisine verilir.bu dua cok kuvvetli bir duadir.sonuc alacaginiz kesin.sadece inanin.7 gun gunde 100 defa. sabah namazindan hemen sonra.tum dilekler icin gecerli.yorum yazmagi unutmayin[/QUOTE] dusmandan kurtulmak icin yaptim..kesinlikle etkisini goremedim.....defalarca uyguladim.....etkisi ne icin sevgimi is mi nasp mi
adisyon
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 2
Yanıt Sayısı: 12
7 sene önce
mrb arkadaslar ben bunu yaptım nısanlım ıcın ewet tutuyor ama sabah ruyamda gerceklerı bana rabbım gosterdı ıyı degıl bunu yapmak...ruyamda 3 adet cın ısyerımdeydı hepsı kadındı ve ısyerımı musterılerımı karıstırıyorlardı onarı dovmeye basladım ve gıtmedıler sonra bana dedıler kı ıkı tanesı bı tanesı cok cırkındı ondan korkmustum zaten bana dedıler kı kımsınız dedım bagırdım cagırdım sen bu sabah dua ettın duan cok buyuk bır dua olmadıgı ıcın bız daha kucuguz cok guclu degılız bız cınız senın ıcın gorevlendırıldık ıstedıklerını yapacagız ama ıyıyız bızden korkma dedıler.onlara benı sevdıgımın evıne goturur musunuz napıor gosterır mısınız dedım benı onun evıne odasına goturduler ve 3 gun sonra sana bu sebepten donucek dedıler sebep arıyordu nısanlım bu kıza nasıl donerım dıe.... sonra kulagımda bı ses ıle uyandım kardesım sankı bı boslukta abla dıye bagrıyordu bı daaha yapmadım :( nısanlım dondu bana ama uyarayım da ben sızı
adisyon
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 2
Yanıt Sayısı: 12
7 sene önce
yanı suanda nısanlım ıle bırlıkteyım ama ben sıze solım oyle cok bılmedıgımız duaları okumak ıyı seylere yol acmıyo bence en ıyısı yasın falan okumak veya salavatı tefrıcıye bence uc harflıler gelıor bu dualarla ve ben bırkac dua daha ettım ruyamda azraıl canımı alıordu ve benı buyu yapmakla sucluyolardı allaha bınlerce kez tovbeler olsun bılmedıgım bısıyı daha etmem zaten...benden uyarması yanı
salvadorx
Üyelik Zamanı: 10 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 46
7 sene önce
kardeşim bu duanın cinlerle ilgisi yok içiniz rahat olsun.
elenaelena
Üyelik Zamanı: 9 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 3
7 sene önce
sagolun:thumbsup[1]::thumbsup[1]:
hokucu
Üyelik Zamanı: 8 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 6
7 sene önce
kusuruma bakmayın ama %100 kabul olur demek çok büyük bir yanlış..Çünkü o isteğin hayırlı olup olmadığını sadece Allah bilir ve ona göre de bize dileğimizi verir ve ya vermez..
Kade
Üyelik Zamanı: 5 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 14
4 sene önce
Arkadaslar lutfen cevap verin lac aydir surunuyorum ... yaziyorum cvp veren yok acaba bu duayi 100 fazla okusak olur mu her namazdan sonra surekli yapsak olur mu okuyunca yazililanlai rahatladim insalah benimkiside tutar
PARADOX
Üyelik Zamanı: 4 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 17
4 sene önce
emeginize saglık....
Monstar21cm
Üyelik Zamanı: 3 sene önce
Konu Sayısı: 0
Yanıt Sayısı: 4
3 sene önce
Çok güzel bir duaymış :) En sevdiğim ayet de var içinde, maşAllah. Allah razı olsun. Kabul olur mu diyenlere; Bu kadar güzel bir dua kabul olmaz mı hiç? MaşAllah. Bu duayı okur okumaz çok sevdim, aşık oldum ona:clapping[1]: :clapping[1]: :clapping[1]:
Sinanay
Üyelik Zamanı: 6 sene önce
Konu Sayısı: 16
Yanıt Sayısı: 107
2 sene önce
100 sefer okuduktan sonrami hacetimisi soylüyoruz veya her okumadan sonra mi hacetimisi soyluyoruz yani 100 defada hacetimisi soyluyoruz??
Cevap Eklemek için Giriş Yapmalısınız.
  • 22677 Kayıtlı Üye
  • 16811 Konu
  • 94990 Cevap
  • Son Üye Paker
Forumda Kimler Online (Şu anda 1 kişi Online)
  • ADMINISTRATOR (1)
  • MODERATÖR (4)